Nog even genieten in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Espel, Nederland van Milotte Maas - WaarBenJij.nu Nog even genieten in ons kikkerlandje - Reisverslag uit Espel, Nederland van Milotte Maas - WaarBenJij.nu

Nog even genieten in ons kikkerlandje

Blijf op de hoogte en volg Milotte

08 Februari 2015 | Nederland, Espel

Nog twee weken en het is zover! Mijn reis naar Uganda zal dan gaan beginnen! M'n eerste reis alleen, m'n eerste keer buiten Europa, m'n eerste keer in 'n vliegtuig, tja het wordt allemaal nog wat. Maar vast heel erg leuk! Momenteel ben ik druk bezig om alles zo goed mogelijk voor te bereiden. (Het inkopen van potjes zonnebrand etc. etc.) Hoewel m'n to do list voor deze laatste veertien dagen alleen maar lijkt uit te bereiden, heb ik er onwijs veel zin in!
In Bukomansimbi zal ik verblijven op het terrein van een school. Op dit terrein bevinden zich een basisschool en een middelbare school van de stichting 'up4s'. En op deze middelbare school (Hoys college) zal ik me bezig gaan houden met het ontwikkelen van lesmateriaal op het gebied van bijenteelt.

Maandagochtend 23 februari zal ik vanaf Amsterdam 's ochtends om 10 uur richting Entebbe vliegen. Hoewel ik de Polder met al z'n goeie feestjes en leuke mensen wel een hele periode moet missen, krijg ik er vast een heleboel voor terug. Ik zal de 4,5 maanden onwijs veel gaan beleven, leren, ervaren en natuurlijk enorm GENIETEN!

  • 08 Februari 2015 - 17:40

    Manon:

    Wat leuk dat je een waarbenjij hebt aangemaakt zussie!! Succes met de laatste voorbereidingen!

    XX Manon

  • 08 Februari 2015 - 17:58

    Marije :

    Heel veel succes met je laatste voorbereidingen! En ik hou je verhalen trouw in de gaten de aankomende maanden! Heel veel plezier :)

    Liefs Marije

  • 08 Februari 2015 - 20:06

    Marjon:

    Leuk dat we je zo een beetje kunnen volgen Lot! Succes met de voorbereidingen, en eerst hier nog even van de laatste weekjes genieten he :)
    X!

  • 08 Februari 2015 - 20:24

    Tante Trudy:

    Jee Milotte ik wist helemaal niet dat je weg ging.
    Wat ga je er doen, wat onwijs leuk.
    Succes met je voorbereidingen en ik ga je zeker volgen

  • 08 Februari 2015 - 22:28

    Tante Caroline:

    Natuurlijk gaan we je volgen, wij wensen je veel succes en ik hoop dat je tijd hebt om te krabbelen.
    Veel plezier en en een onwijs gave tijd

  • 12 Februari 2015 - 03:12

    Tante Gonny:

    Heel veel plezier en succes op deze mooie trip, we houden je in de gaten.

  • 12 Februari 2015 - 11:03

    Michelle Hoeijmakers:

    He Milotte,

    Heel veel succes met je studie en natuurlijk ook veel plezier daar in Uganda!!!

    Groetjes Michelle

  • 12 Februari 2015 - 11:13

    Anniek:

    Wauw Milotte! Wat super gaaf!
    Heel veel succes en natuurlijk heel veel plezier! Ik ga je volgen!
    X Anniek

  • 12 Februari 2015 - 12:51

    Rosalie Van Der Heijden:

    Ha Milotte,
    Wat gaaf dat je dit gaat doen. Veel succes met de voorbereidingen en ik wens je een hele fijne reis!
    Liefs Rosalie

  • 18 Februari 2015 - 18:11

    Marielle :

    Nog een paar nachtjes en dan is het zover!
    Heel veel plezier toegewenst!

    Mariëlle en de rest

  • 24 Februari 2015 - 17:43

    Marianne:

    Hey Milotte. Fijn te horen dat je een goede vlucht hebt gehad. Ik hoop dat ook het laatste stuk naar Bukomansimbi goed is gegaan. En nu genieten en tussendoor nog wat doen ha, ha. Héél veel succes en liefs,
    mama en papa.

  • 15 Maart 2015 - 21:29

    Thea De Ruiter:

    succes en ga genieten. Ik ben trots op je.
    THEA

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milotte

Actief sinds 02 Feb. 2015
Verslag gelezen: 447
Totaal aantal bezoekers 11877

Voorgaande reizen:

23 Februari 2015 - 14 Juli 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: